[Pardus-kullanicilari] USB 2.0 Harici Harddiskte Hýz Sorunu

Muhip Tezcan imtezcan at yahoo.com
4 Kas 2006 Cmt 23:20:58 EET

bu sorunu dizüstü bilgisayarda yaþýyorum. bios
ayarlarýna bakmýþtým ama usb ile ilgili bir seçenek
göremedim. masaüstü bilgisayarda yalnýzca ilk kez
taktýðýmda 12M olarak görmüþtü, daha sonra baþka bir
usb giriþine taktým ve bir daha sorun olmadý masaüstü
480M olarak görüyor. fakat dizüstünde 3-4 gündür hiç
high speed olarak göstermeyi baþaramadým.
bu arada masaüstünde pardus 1.0, dizüstünde 1.1 alfa3
yüklü. windows'ta emin deðilim ama sanýrým 480M'de
çalýþýyor çünkü "bu aygýt daha hýzlý çalýþabilir"
hatasý vermiyor.
belki de bilgisayardan kaynaklanýyordur sorun,
bilmiyorum. el kitabýnda usb 2.0 giriþi var diyor
zaten birkaç sefer gördü de.. bir çözüm bulamadým