[Pardus-kullanicilari] KDE is unable start

Osman Yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
4 Kas 2006 Cmt 20:32:27 EET

Merhaba,

Bugün Pardus'u güncelledim..Güncelleme bitti..Paketleri açtı ve hepsini
kurdu..
Veri tabanını güncellerken %96' da takılı kaldı..Bilgisayarımı kapatıp,
Pardus'u yeniden başlattığımda
kullanıcı adını ve parolayı girince aşağıdaki hatayı veriyor..

"The following installation problem was detected while trying to start KDE:
Temp directory (/tmp) is out of disk space
KDE is unable to start"

bu hatadan sonra OK düğmesine basıyorum ve;

Could not start ksmserver. Check your installation.

mesajı geliyor..CTRL+ALT+F1 tuşları ile konsola düştüm..Kullanıcı adımı ve
parolamı kullanıp konsol ekranına girdim..Burada SU komutu ile Root
yetkilerini aldım..TMP klasörünün içini sildim..VAR/CACHE/PISI/PACKAGES
klasöründeki paketlerid e sildim..Fakat hala aynı hatayı alıyorum..
Bu problemi nasıl çözebilirim..

Teşekkür Ederim..

Osman YG