[Pardus-kullanicilari] fan sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Kas 2006 Cmt 19:23:07 EET

04.11.2006 tarihinde DAĞHAN KİRİŞÇİ <daghan06 at gmail.com> yazmış:

> Merhaba,

merhaba

ben ilk defa pardus kullanıyorum.Bu yüzden sorularmın basitliğini mazur
> görün lütfen.

kararınız için tebrik ederim. her konuda sorun ben öyle yapıyorum, eski
mesajlarıma veya
bundan sonra yazacaklarıma bakınca zaten anlarsınız...

HP nx6325 dizüstü bilgisayarıma pardus'u ilk yüklediğimden beri fan acayip
> bir şekilde sürekli son surat çalışıyor.Bunu nasıl çözebilirim.Bide gcc yi
> pardusta konsol da hangi komutla çalıştıracağız.
> Teşekkürler.İyi çalışmalar..

ben asus A6VM notebook  kullanıyorum. pardusun hangi versiyonunu
kullanıyorsunuz?
ben pardus-1.0 kullanırken fan sürekli çalışıyordu.
pardus-1.1alphayageçince yeni güç yönetim sitemiyle halloldu.
şimdi gayet iyi çalışıyor. eğer 1.0 kullanıyorsanız yakında çıkacak
pardus-1.1beta ile herşey yoluna girecektir.
onu bekleyin derim.

kolay gelsin....