[Pardus-kullanicilari] pisi package-manager

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
4 Kas 2006 Cmt 18:05:27 EET

Sat, 4 Nov 2006 17:32:38 +0200, leopartux <leopartux at yahoo.com.tr> :

> Geliştirici arkadaşlara bir önerim olacak. Konu dağılmasın diye bu
> başlık altında yazıyorum. Acaba depoya paket ekleme işlemi günün
> belli bir saati yapılsa (mesela sabah saatleri) ve gün boyunca bir
> ilave olmasa daha iyi olmaz mı. Hem böylece pisi güncellerken çıkan
> sorunlar birbirine benzer. Mesela pisi güncellemeye başladık ve o
> anda depoya yeni paket eklendi. Bu yaptığımız güncellemede sorun
> çıkmaması pek mümkün değil gibi.

Takip ettiginiz depo gelistirme deposu, dogal olarak uzerinde surekli
gelistirme yapiliyor. Gelistiricilerin ve yazilimi test ederek hatalari
bildirenlerin takip etmesi gereken bir depo. Gelistirme ve test sureci
icin onemli olan da degisikliklerin hizlica denenebilmesidir.

Kararli depoda zaten bu kadar sık guncelleme olmuyor.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693