[Pardus-kullanicilari] pisi ve package-manager

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
4 Kas 2006 Cmt 15:30:12 EET

04.11.2006 tarihinde cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazmış:

> pisi rebuild-db yaptım ama gene olmadı.
> root at pardus cin # pisi it apollon
> Emniyet mandalı: taban sistem bileşeni system.base bulunamadı
> Program sonlandırıldı.
> Paket apollon bulunamadı
> Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
> Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.
> pisi paket versiyonu aynıydı package-manageri yükledikten sonra ise paket
> yöneticisi çalışır çalıştırmaz paketler kuruluyor diyor sonrada Şu anda
> mevcut bir güncelleme yok diyor. kurulu paketleri göster dediğimde ise

> [...]

listedeki birisinde daha bu "system.base bulunamadı" hatası veriyordu.
halledebildi mi bilemiyorum
ama şu an aklıma gelen sadece sistemi tekrar başlatıp tekrar sudo pisi
rebuild-db yapmayı denemeniz.

veya konsoldan sudo pisi up  ile sisteminiz güncel değilse güncellemeniz bir
"rebuild-database" daha....

en son listede Faik Bey pisi arayüzündeki bir kaç problemin kaldığını,
böylesi problemleri bertaraf etmek için
güncelleme yapmadan önce bakarak eğer "çomar, pisi, package-manager" gibi
birkaç güncellemenin
olması durumunda güncellemeyi konsoldan yapmamızı söylemişti...(listede pisi
sorunu başlığında)