[Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa3.. ne lazım dediğim paketlerden "hplip".. :D

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
4 Kas 2006 Cmt 11:53:26 EET

O paketler HP için, sizinle bir alakası yok sanırım.

eren at pardus ~ $ pisi info hplip
Yüklü paket:
Ad: hplip, versiyon 1.6.9, sürüm 13, inşa 6
Özet: HP Linux yazıcı ve tarayıcı sistemi
Açıklama: HP yazıcı ve tarayıcıları için sürücüler, yazılım eklentileri ve
yönetim araçları

04.11.2006 tarihinde mengucek <mengucek at gmail.com> yazmış: