[Pardus-kullanicilari] pisi package-manager

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
3 Kas 2006 Cum 20:40:59 EET

Arkadaşlar
Üç bölümde yüklü olan Pardus 1.1 leri hergün güncelleme paket ekle
kaldırları genellikle konsol üzerinden gerçekleştiriyorum Tabi paket
yöneticisinin problem çıkarması sonucu Onur hocamın tavsiyeleri ile. Uzunca
bir aradan sonra Tekrar Modül üzeri bugün güncelleme ve paket yükleme
denememde comarda ve sunucuya bağlanamama gibi problemlerle karşılaşınca
tekrar konsola döndüm. Package-maneger kullanarak sıhhatli güncelleme ve
paket yüklemesi yapabildiniz mi? Yoksa Pisicik banamı azizlik yapmayı
seviyor.Bu gün yine beni açılışta grafik ekran dışına attı konsoldan 30
dakikalık uğraşı akabinde konsoldan güncelleme ve paketlerin yeniden
düzenlenmesi ile açılış normale döndü.Allahtan birkaç paketi silip depodan
tekrar teker teker yüklemek çıkmadı karşıma.Sizlerden öğrenmek istediğim
modül üzeri rahatlıkla işlemleri gerçekleştirebiliyormusunuz.Teşekkürler