[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 ve AIGLX + BERYL

kenpisi kenpisi at gmail.com
3 Kas 2006 Cum 02:34:26 EET

31 Eki 2006 Sal 18:24 tarihinde, Eyüp Ersan SÜLÜN şunları yazmıştı:
> Sayın Teciman,
> AIGLX+BERYL henüz tam kararlı olmadığı için bizim gibi kullanıcılar
> tarfaından kurulması, geliştiriciler tarafından pek önerilmiyor.. eğer
> makineniz 915 chipsetli bir makine ise Wiki'deki kurulum belgesinde yer
> alan açıklamaları (ATI ve NVIDIA için olanları atlayarak) adım adım
> uyguladığınızda sorunsuz olarak kurulması gerekiyor..
> Geliştiricilerimiz kurulmasını önermedikleri için şimdilik belki destek te
> vermeyebilirler..

BERYL sorunsuz olarak kurmuş arkadaşlara :
Beryl i güncellemelerini tavsiye ediyorum.
Revizyon numarası 975' ten sonra hızında çok bariz bir düzelme oldu.
Kwin rahatlığında çalıştığını söyleyebilirim !

svn co http://svn.beryl-project.org/trunk
cd trunk
./makeall

Kolay gelsin..!