[Pardus-kullanicilari] MSI Megabook M635 Pardus Kuramadým

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
3 Kas 2006 Cum 01:45:24 EET

Bu sürümleri normal kullanıcılara önermemekte haklısınız ama yine de
bilgisayarını kurcalamayı sevenleri unutmayın derim. Haftalık iso'lar bence
benim gibi birçok meraklı kullanıcının denemesi ile kararlı sürümlere
katkıda bulunacaktır. Bunu bilgimiz açısından değilde farklı donanımlarda
kullanılması açısından söylüyorum. O nedenle bizi (Bilgisayarını
kurcalamaktan zevk alanlar) unutmayın.

Bu arada takip etmek açısından kastetdiğim bir web sayfasından düzenli
olarak çıkan haftalık iso'ların takibini kastetmiştim. Yani her defasında
acaba yeni iso'ların adresleri mail listesindemi yoksa pardus gezegendemi
diye bakınmak yerine tek bir yerden takibi daha doğru olacaktır.

Herkese kolaylıklar diliyorum.