[Pardus-kullanicilari] 02 11 güncellemesi

cihan kaya kayacin at gmail.com
2 Kas 2006 Per 23:35:30 EET

güncellemeyi package-manager (pisi grafik arayüzü) ile yaptım. dün sistemi
yeniden kurduktan sonra güncelleme yaptım ve bundan başka birşey yapmadım.
ayrıca demin iptables bağımlılığını gerektiren paketler hariç bu
güncellemede inen /var/cache/pisi/packets dizinindeki paketleri(zannedersem
14 taneydi) yükleyip bilgisayarı yeniden başlattığımda kullanıcı girişinin
olduğu yerin gelmesi gerekirken siyah ekran çıktı. ctrl+alt+f1 desemde gene
ekran simsiyah. parusta hiçbirşey yapamıyorum. bu yazıyıda winden yazyorum

02.11.2006 tarihinde Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> yazmış: