[Pardus-kullanicilari] açılma sorunu

Aydın Demirel aydindem at gmail.com
2 Kas 2006 Per 23:08:10 EET

Merhaba. Dizüstü bilgisaayrımdaki Pardus'ta bazı sorunlar vardı ama
çoğunu hallettim. Şu andaki tek sorunum açılamama sorunu. Açılırken
ekrana gelen Pardus gri renkli kısımda takılıp kalıyor. Sorun hal paketi
ile ilgili sorun. Daha önce açılırken, pardus cdrom kısmını görmüyordu,
yani cd'yi taktıktan sonra bağlamıyordu. Hal güncellemesi yaptıktan
sonra açılmama sorunu ortaya çıktı. Hal'i kaldırıp yeniden kurmak
istiyorum ama güvenlik nedeni ile izin vermiyor. Bu konuda ne
yapabilirim.

İyi çalışmalar...

Aydın Demirel
Harita Mühendisi