[Pardus-kullanicilari] 915resolution bağımlılık garipliği ve pisi-kga

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
2 Kas 2006 Per 22:49:19 EET

> 855resolution kullandığım için kaldırmak istedim. Az daha canıma
> okuyacaktı. pisi-kga hepsini kaldırayım mı diye sormuyor. Son anda
> fark ettim.

 Intel ekran kartlarının bozuk BIOS larının sorunun geçici
çözümü işini artık zorg üstlendi, bu işi de biraz değiştirilmiş
915resolution ile yapıyor. 855resolution kullanmayın, yakında depodan
çıkarmayı düşünüyorum, zaten yanlış hatırlamıyorsam sizin işinize de
yaramıyordu.

 855resolution da yaptığınız gibi 915resolution da

 915resolution -l

 komutuyla mevcut mod listesini alıp değiştirmek istediğiniz
modları /etc/conf.d/915resolution dosyasında tanımlayın ve
bilgisayarınızı (eğer son güncellemeleri yaptıysanız) baştan başlatın.
855resolution ile ilgili herhangi bir yerde (local.start vs. gibi) bir
komut eklediyseniz onları da kaldırın.

 Ne kadar sağlıklı çalıştığı vs. ile ilgili bilgilendirirseniz
sevinirim.