[Pardus-kullanicilari] ethernet

murutoglu at aim.com murutoglu at aim.com
2 Kas 2006 Per 20:01:58 EET

-----Original Message-----
From: liste at yilmazbilgili.com
To: pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Sent: Thu, 2 Nov 2006 6:44 PM
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] ethernet

murutoglu at aim.com wrote On 02-11-2006 18:37:
> selam.
> uzun zamandır mandriva kullanıyordum. dün ilk defa pardus kurdum.
> yanlız ethernet kartımı tanımadı. realtek ethernet kartım var. yeni
> olduğum için sorunun ne olduğu hakkında bir fikir
> edinemedim. internette driver aradım ama işe yarar bişey bulamadım.
> yardımcı olan, olacak arkadaşlara teşekkürler.
> **
> <http://pr.atwola.com/promoclk/100122638x1081283466x1074645346/aol?redir=http%3A%2F%2Fwww%2Eaim%2Ecom%2Ffun%2Fmail%2F>

Merhaba,

Şimdiye kadar kurulum yaptığım tüm Realtek kartlar çalıştı. Siz
tanımadığı kanaatine nasıl vardınız?

sorun ağ yapılandırmasına girdiğimde aygıy bölümünde herhangi bir aygıt görünmüyor. dolayısıyla herhangi bir
ayar yapamıyorum. yada kısacası pardus ile internete nasıl bağlanırım. izah ederseniz sevinirim
Check Out the new free AIM(R) Mail -- 2 GB of storage and industry-leading spam and email virus protection.