[Pardus-kullanicilari] samsung yazıcı

Nihad Karslı enki at r-3.org
2 Kas 2006 Per 19:19:04 EET

samsungda yada başka yazıcıda degil alfa3 de genel olarak yazıcı kurulum
ve kontrolunde problem var yoksa ben samsungun 5315f diye asla linux
surucusu olmadıgı soylenen modelini kullanıyorum 2 yıla yakın ve network
printer usb den network e baglı generik olarak tanıtıp
kullanailiyorum.Yani anlayacagınız aslında linuxda yazmayacak yazıcı pek
az bulunur bir şekilde yazar ama pardusumuzun alfa3 de bu konuda bir
fahiş hata oldugunu dusunuyorum.Bana göre hata da yazıcı
kontrolunde.Veeee sanırım ilgili sorumlu yada sorumsuz gönüllülerce
yakında bu hata giderilecekdir. :) sevgi ve sagı ile.