[Pardus-kullanicilari] Samsung ML-1520 Yazici Problemi...

mengucek mengucek at gmail.com
2 Kas 2006 Per 17:35:00 EET

02 Kas 2006 Per 16:58 tarihinde, Server Acim şunları yazmıştı:
> Merhaba,
> Bunu hata sistemine de bildirdim, ancak Samsung ML-1520 yazıcımı yeni Alpha
> 1.1-3 son versiyonuna tanıtmakta problem yaşıyorum.

merhaba..
"Samsung ML-1610" yazıcım var ve sizin anlattığınız sorunu -aynen- ben de
yaşıyorum..
yalnız geçenlerde "cups" güncellemesi olduğunda: yazıcımı tanıttığımda
(önerilen sürücüyü değil; foomatic+gdi'yi seçerek) çalıştırdım, -çıkış
alabildim- ama ertesi gün çalışmadı ve tekrar tanıtmayı denediysem de sonuç
alamadım..
 doğrusu bu konuda yoruldum (zaman zaman bugzilla nın dilini-yöntemini
kavramak da zorlanan bir acemiyim)
ve çözülecek diye bekliyorum.. :)
hoşça kalın..