[Pardus-kullanicilari] pardus 2006-10-19 da karşılaştığım hatalar

Özgür YILDIRIM ozgur.yildirim at emo.org.tr
1 Kas 2006 Çar 23:26:17 EET

Merhaba ben de aynı sürümü kullanıyorum.
Ben de fontlarda sorun yaşadım. Düzelttim sayılır ama Fİrefox'da nedense
hala çok görünüyor yazılar.
Benim yaşadığım asıl sorunlar şunlar:
1. Tasma'dan "Program Ekle..."yi çalıştırdığımda bir süre sonra "Çomar
sunucusuna bağlanılamadı" diye bir hata veriyor.
2. "Güncellemeleri Göster" dediğimde de "PİSİ Hazırlanıyor" ekranı
takılıp kalıyor. Ama komut satırında "pisi list-upgrades" çalışıyor.
3. Bir program kurmaya kalktığımda da aynı şekilde takılıp kalıyor.
2. ve 3. sorunların 1. ile bağıntısı var mı bilmiyorum.

Web'de biraz aradım bu tür hatadan kimse bahsetmemiş.
Bilinen bir sorun mu? Yoksa geliştirici ekibi bug girmemi ister mi?

Özgür

cihan kaya yazmış  on -1347434192 tarihinde :