[Pardus-kullanicilari] pardus 2006-10-19 da karşılaştığım hatalar

cihan kaya kayacin at gmail.com
1 Kas 2006 Çar 20:22:05 EET

bugün pardus 19-10-2006 haftalık sürümü indirdim. karşılaştığım hatalar:
1)bilgisayarı her açtığımda ktouchpad saat simgesinin yanında görünüyor.
kapattığımda kde çöküş hatası veriyor.
2)çözünürlüğü 1024x768 yaptığımda masa üstündeki ikonlar 800x600 deki
büyüklükteydi. bende ikonlardan küçülteyim dedim. 22 beneği seçtiğimde
ikonlar küçüldü fakat görüntüler kare kareydi. bilgisayarı yeniden
başlattığımda kullanıcı girişini yaptıktan sonra görünen ikonlar ise aşırı
büyük çıkmaya başladı. aynı durum yapılandırma merkezini çalıştırdığımda sol
taraftaki seceneklerin ikonlarında da olmakta.
3)
sysinfoya çift tıkladığımda
sysinfo:/ yüklenirken hata oluştu
io-slave oluşturulamadı:
klauncher iletisi: 'kio_sysinfo' yülenirken hata oluştu.
süreç başlatılamıyor.
diye hata verdi. bende root olarak;

# /usr/libexec/opengl-update xorg-x11
# update-environment
komutlarını verdiğimde grafik ekran gitti. ekranda hiç bir şey yok. sadece
simsiyah bir ekran var. konsolada geçsem gene ekranda hiç birşey yok. bu
sorunu daha öncede burda yazmıştım ama bir sonuç çıkmadı. ve bu yazıları
gene winden yazıyorum.
birde güncelleme yapatım dediğimde faad2 ve libmp4v2 çakışıyor diye hata
verdi. bununla ilgili mail grubunda yazanları yapamadım. sistemi yeniden
kurduktan sonra deneyeceğim.

--
Gelecek Linux kabul eder.