[Pardus-kullanicilari] Grup problemi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Kas 2006 Çar 13:50:35 EET

Arkadaşım
Benim bilgisayarda iki hard mevcut birincil hardda winxp ve suse ikinci
hardda Pardus 1.0 +Pardus 1.1 alpha 2+pardus 1.1 alpha 3+pardus alpha3 ve
knoppix mevcut eğer diskinizde boş bir bölüm mevcutsa buraya suse kurarak
Grub maneger ı her iki hardıda tanıyor tabi ne yazıkkı pardusu tanımıyor
Suse ile açıp suse üzeri YaST2 ile istediğiniz bölüme istediğiniz sistemi
ilave edip grubu düzenlemek çok kolay.Ben kolayını suse ile bulunca
tembellik kol gezdiği için serde Pardus üzeri grub değiştirmeyi
denemedim.Kolay gelsin

01.11.2006 tarihinde Mehmet Burak <memsoft at gmail.com> yazmış: