[Pardus-kullanicilari] Ekran Kaydı

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
1 Kas 2006 Çar 01:55:55 EET

01.11.2006 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış:

> Xvidcap zaten pakedin adı, gvidcap, "X video capture" işlemini yapan
> program için bir arayüz. Sizin kurmanız gereken program bu yani.

teşekkürler o paketi kurdum ve gvidcap artık menüde mevcut...

şu anki sorunum bu programı normalde tam ekran olarak kullanabilmeme rağmen
beryl-start veya beryl-manager komutlarından sonra çalıştırdığımda tam ekran
olarak ayarlama yaptığım anda kapanması...
berylden önce çalıştırıyorum ama bu sefer de pencerelerin üst kısmı
kayboluyor...
neyse deneme sürümünde olur böyle şeyler hem pardus alfa hem de beryl test
aşamasında :)))))