[Pardus-kullanicilari] xorg-server

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
1 Kas 2006 Çar 01:12:56 EET

2006/11/1, Yasin Bahtiyar <yasinbahtiyar at gmail.com>:

> #pisi rm xorg-server
>
> komutu ile xorg u kaldırdım. Beraberinde bağımlı paketleri de kaldırdı
> doğal olarak
> daha sonra tekrar
>
> #pisi it xorg-server
> #pisi it kdebase
> kurulumu yaptım fakat sistemin görünümü eskisi gibi değildi. Gerekli
> paketler nelerdir ayrıca bunların tamamını kolayca nasıl kurabilirim. Yani
> cd den kurulduğunda grafik arabirimi için(xserver kde vs...) pardus hangi
> paketleri kuruyor

kaldırılan bağımlılıklar benim sistemim için burada:

forecaster at pardus-ASUS ~ $ sudo pisi rm xorg-server
Bağımlılıkları sağlamak için bu paketler verilen sırada kaldırılacaktır:
kde-i18n-nl libsexy frozen-bubble k3b kftpgrabber thunderbird agg kdeaddons
libwnck kdenetwork ltris eciadsl avidemux mplayer service-manager openoffice
openal gwenview kdetv kdeadmin timidity kio-beagle SDL-Perl sdl-ttf
transcode ipodslave gparted kdemultimedia kdegraphics firefox-devel
konversation user-manager libquicktime dragonegg kaffeine vorbis-tools
sdl-sound PyWireless PyKDE gmime tasma kdeartwork-emoticons kdebluetooth
crystal mplayerplug-in kmplayer xine-lib ffmpeg Xaw3d sdl-gfx xmoto ktorrent
dejavu-fonts sdl-mixer kerry apollon digikamimageplugins cdrdao katapult
notification-daemon bluez-utils gocr netpbm network-manager clearlooks qemu
libungif samba-python firewall-config gtkmm kshutdown zvbi xosd realplayer
crack-attack wpa_supplicant firefox kdeartwork-styles kvpnc
kdeartwork-screensavers xscreensaver streamtuner libsvg-cairo sdl-image
amarok libvisual-plugins gle hplip mono supertux kdeutils libgpod dosbox
skype-avatars skype sysinfo gutenprint foomatic-db samba cups tiff gconf
pygtk lipstik kipi-plugins package-manager imagemagick kdepim xvidcap
mjpegtools dvgrab libdv kdebindings kde-i18n-tr libkipi qscintilla
kdeaccessibility pycairo kdeartwork-icons ode knetstats wlassistant rdesktop
kobodeluxe lbreakout2 imposter qalculate gnuplot yakuake kchmviewer
libmovtar plastique rpcalc PyQt tvtime kdeartwork-wallpapers
foomatic-db-hpijs foomatic-db-engine foomatic-filters libnotify kdegames
ufraw gimp smb4k libgdiplus lirc ksynaptics sdl-net libsdl beagle poppler
ghostscript libglade2 gtk-sharp hal nvidia-tools aalib libkexif kdebase
feedback kdelibs openexr kpowersave powersave dbus amsn-kde amsn tcltk x264
gpac librsvg pango digikam imlib2 libdc1394 glut gaim gtk2 cairo
gtk-qt-engine arts PyKDEeXtensions sip qt libao nas xorg-server
Devam etmek istiyor musunuz? (evet/hayır)h
Paket kaldırmaya izin verilmedi.
forecaster at pardus-ASUS ~ $

bunları cdden veya depodan kurabilirsiniz. bende depo dışından yüklenmiş
wlassistant dışında paket yok diye hatırlıyorum.
sizde hepsi olmayabilir. ama liste bayağı bir kabarık....

kolay gelsin....