[Pardus-kullanicilari] Arkada__lar tamam çok çok özür dilerim. Sagem Fast 800 USB Modem.

Erhan Onur onursendag at gmail.com
31 Mayıs 2006 Çar 22:12:04 EEST

Peki Suse'de pisi diye bir paket yonetici varmı? RPM ile ugrasıp
duruyorlar.. Peki Suse'de comar var mı? Yok..
Turkcelestirme ayrıca ayrı bir proje. İsmi yerellestirme diye geçiyor.
Pardus bundan ibaret degil. Peki Suse 19 saniyede start up yapacak mı?..
Mudur diye birsey var mı? Bence cok basarılı pardus , iyi planlanmıs ve
temeli cok iyi.. daha birinci surumu cikmis bir dagitimi boyle
elestirmek haksizlik.