[Pardus-kullanicilari] Kurulumda FDISK sorusu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Mayıs 2006 Çar 18:39:19 EEST

Sayın arkadaşım
Pardus cd si ile kuruluma başlayınca hard bölüm tercihini kendim yapacağımı
tıkla
hard bölümlerini gösteren sayfa açılacak kurmak istediğin 40 gb lık bölümü
tıkla sonra üst tarafta düzenleyi tıkla açılan pencerede pardus dosyalarını
işaretleyip tamam dedekten sonra sağ alt köşedeki oklar ile kuruluma devam
et kullanıcı parolanı girdikten sonra açılan pencerede ismini parolanı
girdikten sonra grub kurmayı işaretle cd çıkart dediğinde çıkart sistem
kendini açtığında grub karşında 10 saniyede tercih yapmaz isen pardus açılır
kolay gelsin

31.05.2006 tarihinde Yahya ERTURAN <e.centre at yahoo.it> yazmış: