[Pardus-kullanicilari] DVD

ahmet erdogan ahmetaskerdogan at hotmail.com
31 Mayıs 2006 Çar 13:40:24 EEST

pardus 1.1 dvd olarak piyasaya sürülürse bir çok eski bilgisayara
kurulamayabilir; fakat dvd de bir çok pisi ve pardus programını içerebilir
kurulum bilmeyen benim gibi linux acemileri için büyük yardım olur. her iki
sürümünü de piyasaya vermek sanırım en mantıklısı
tabi bir de buu işin uğraşma boyutu var
bu işi bilen arkadaşlar şimdi sanki çok kolay bu iş diyecekler...
programlama hakkında engin bilgim yok
affınıza sığınarak öneride bulunuyorum...
SABIRSIZLIKLA PARDUS 1.1. i bekliyoruz
iyi çalışmalar

Express yourself instantly with MSN Messenger! Download today - it's FREE!