[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 DVD olarakta çıkacak mı?

Serbulent UNSAL serbulentu at gmail.com
31 Mayıs 2006 Çar 12:59:40 EEST

Merhaba,

Teknik olarak çok zahmetlimi acaba cd ile beraber bir tanede dvd
çıkartmak. En azından tek cd nin pek çok temel programı kapsamadığı
malum. Bu özellikle başka dağıtımlardan geçen acemi kullanıcıları
uzaklaştırabilir...

Eğer merkez ekip hiç bir şekilde düşünmüyorsa DVD çıkartmayı 1.1 için
belki bağımsız bir Pardus DVD projesi başlatılabilinir. Ancak bu durum
genel kaliteyi düşürebilir.

Serbülent