[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1 DVD olarakta çýkacak mý?

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
31 Mayýs 2006 Çar 12:31:28 EEST

Pardus 1.1 DVD olarakta çıkacak mı? Bunu Çok merak ediyorum doğrusu.

Pardus kurulumuyla birlikte kurulan programları artırmanın başka yolu yok
çünkü. En azından bana Pardus 1.0 'da otomatik olarak kurulan programların
sayısı az gibi geldi. Pardus 1.0 CD sürümü ile birlikte DVD sürümünün
çıkması çok zor mudur? Bunu 1.0 sürümünün çıkışı için çok bir yük getirip
getirmeyeceğini merak ettiğim için soruyorum.

Bir DVD sürümü ile birlikte gelecek pisi paketlerinin bolluğu Pardus
kurulumumuzu çok daha işlevsel hale getireceğini düşüncesindeyim.

--
Hakan ARIN
hakanarin at gmail.com
http://www.hakanarin.com.tr.tc/