[Pardus-kullanicilari] Yanıtlayamama Sorunu...

Hayrettin KÖROĞLU hayrett at gmail.com
30 Mayıs 2006 Sal 23:55:06 EEST

Gmail hesabı içerisinden (Thunderbird, Kmektup gibi herhangi bir yardımcı
yazılım kullanmadan) bana gelen günlük toplu mektuplardan birine cevap
yazmak istediğimde, yazdığım cevabı, liste.pardus.org.tr adresinde cevap
şeklinde değil de yeni bir mektup gibi görebiliyorum.

Örneğin, bana en son gelen "Pardus Linüks, Pars gibi Linüks" başlıklı
mektuba cevap yazmak istediğimde, yazdıklarımın, Gmaile "işte şu mektubun
cevabı" olduğunu nasıl izah edebilirim (Unutmayın, bu işlemi listeden değil
de gmail sayfası içerisinden yapmak istiyorum)?

Bu arada, gereksiz mektup olmaması için teşekkür mektupları göndermiyorum.
Bilesiniz ki, aldığım cevaplardan ve ilginizden çok memnunum. İyi
çalışmalar...
Hayrettin KÖROĞLU
Bilgisayar Öğretmeni