[Pardus-kullanicilari] Pardus-Linux Pars gibi

Bahri Meriç CANLI bmericc at australia.edu
30 Mayıs 2006 Sal 22:09:53 EEST

Merhaba

Siteyi açmadan önce sürekli kod tabanlı çıkabilcek sorunlardan söz
ediliyordu. Fakat sitede çıkan sorunların tamamı neredeyse sunucu
tabanlı oldu.

Şuan sitede sunucu kaynaklı bir sorun bulunamakta, en kısa sürede
sorunun çözülmesini ümit ediyoruz.

Sorun çözüldüğünde hazırlıksız yakalandığımız bu sorun için geçte olsa
önlem alıcağız.

huseyin bilen yazmış: