[Pardus-kullanicilari] Samsung CLP-510 yazıcı

Orkun BOZBEYLİ obozbeyli at gmail.com
30 Mayıs 2006 Sal 13:57:08 EEST

Merhaba,

Samsung CLP-510 yazıcıyı PARDUS'a bir türlü tanıtamıyorum. Ürün ile
gelen CD'de Linux sürücüleri de var ama bir türlü kuramadım. Şöyle ki;

İlk olarak Ürün CD'si autorun CD ama çalışmadı. X Login ekranı geliyor
ve burada donup kalıyor. (Login ekranından 2 tane açıyor). CD'nin
içeriğine bakınca setup.sh dosyası var burdan çalıştırın diyor ama hem
root'tan hem de normal kullanıcı olarak ./setup.sh yaptığımda hata
veriyor.

Bu yazıcıyı nasıl tanıtabilirim ?

Syg.
Orkun BOZBEYLİ