[Pardus-kullanicilari] Bilgisayar kendi kendine resetleniyor ve bir hata mesaji

Abdullah Teke abdullah.teke at ege.edu.tr
30 Mayýs 2006 Sal 10:41:23 EEST

Arkadaşlar öneriniz üzerine memtest'i bularak test etmeyi denedim. Lakin test başladıktan 20-30 saniye sonra alet tamamen kapanıyor. Bir kaç kere denedim sonuç aynı. Acaba cd mi bozuk diye cd yi başka bir makinede denedim, çalışıyor. Bu veriler dahilinde benim ram bozuk diyebilir miyiz? Yada yapabileceğim başka bir şey var mı teşekkürler.