[Pardus-kullanicilari] sistem yeniden başlamıyor , ve çok yavaş açılıyor

Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
29 Mayıs 2006 Pzt 18:57:01 EEST

Pazartesi 29 May 2006 18:29 tarihinde, emre doner şunları yazmıştı:
> path_to_xc yerine ne yazmam gerekir?
> X tree path i default olarak mevcut mudur?
> teşekkür ederim

İşte orasını hatırlamıyorum, sanırım takıldığım nokta da orasıydı...

Bir de sanırım komutları # işaretiyle birlikte yazmıştım. Yani su'dan ziyade
#li komutlardı galiba(emin değilim çok fazla deneme yapmıştım da kurmak
için), pathi de bir şekilde bulmuştum ama şu anda hatırlamıyorum. :( Belki
başkası biliyordur....

README'de
The top level directory of an X tree tends to be named xc/.

yazıyor,belki xc/ yazınca olur...

Kolay gelsin..