[Pardus-kullanicilari] cpu sýcaklýgý

Nihad Karslý enki at r-3.org
29 Mayýs 2006 Pzt 17:39:07 EEST

nootbook (byron 12 inc 1.7 mobil intel işlemcili) en az 65 C  ısı
gosteriyor.ve 3-4 saat calıştıgında 90 C nin  uzerine cıkıyor ve 100 C
sınırına ulasdı diyip tehlike diyerek kendini kapatmaya başlıyor.su an
altında soguk presle yazıyorum buna ragmen 67 -75 arasında gidip
geliyor.Ayrıca ne zaman yeni bişlem yapsam sıcaklık artmaya baslıyor 8-12 C
birde artıyor ve yine aynı sekilde dusuyor.diger dagıtımlarda da zaman zaman
oluyordu bu durum ama pardus da daha fazla oluyor test surumu kullanıyorum.
ne yapabilirim

--
GIF89a£