[Pardus-kullanicilari] Picasa hakkında

Server Acim sacim at kde.org.tr
29 Mayıs 2006 Pzt 10:01:13 EEST

Merhaba,
Bir Picasa hayranı olarak bunun linux versiyonunun çıktığını gördüm ve
sonu .bin ile biten self-extractor dosyayı yükledim. Bu dosyayı kurmak için
sh komutu ile kuruluma başlamak istedim. /usr/bin dizinine kurmak için root
olmak gerektiğinde bu sırada kurulumu iptal ettim.

Yeniden kuruluma başlamak istedim. Tekrar sh komutu ile kurulumun
başlayacağını düşünerek verdim ancak grafik kurulum ekranı gelmedi. Konsolda
sadece verifying................ yaptı ve normal konsola geri döndü.

Bir şeyleri eksik veya yanlış mı yapıyorum? Yardımcı olabilecek kimse var mı?

Sevgiler.
--
Yrd.Doç.Server ACİM
İnönü Üniversitesi