[Pardus-kullanicilari] kurulum yardimi

turker gurcan turker.gurcan at gmail.com
28 Mayıs 2006 Paz 23:54:48 EEST

öncelikle merhaba;
ben fujitsu-siemens amilio 1451G diz ustu bilgisayarima pardus kurmaya
calisiyorum. yaklasik 4 saattir ugrasiyorum. oncelikle pardus'un disk
bolumlemesi yapmadigini ogrendim. baska bir linux surumu ile (suse) swap ve
ext3 bolumleri olusturdum yine kuramadim ve diger isletim sistemindeki disk
yonetimi ile pardus icin ayirmis oldugum bolumu sildim yine kurulmadi.
hata su sekilde ortaya cikiyor aslinda hata da vermiyor. pardus ile
bilgisayari boot ettigimde donanimi taniyor vs.. tam YALI nin acilacagi
sirada bilgisayarda simsisyah bir ekran gorunuyor .) ve sonuc malum. kurulum
gerceklesmiyor. birde iso dosyasini yazarken hata olabileceginide dusundum
ve yeniden yazdirdim sonuc yine ayni.
sonuc olarak nerede hata yapiyorum yardimci olursaniz sevirim.
tesekkurler.