[Pardus-kullanicilari] Bedava E-Dergi...

Hayrettin KÖROĞLU hayrett at gmail.com
28 Mayıs 2006 Paz 23:27:10 EEST

Belki reklâm yapmak gibi olacak ama, Pardus (Linüks)'ta yeni olanların
bayağı ihtiyacını giderecek bir kaynak adresini sizlerle paylaşmak istedim.
Ben şu ana kadar Şubat ve Mart sayılarını okudum. Sıra Nisan ve Mayıs
sayılarında. Pardus'ta kullanabileceğiniz C, Python, XML dilleri ile Scribus
ve daha birçok dilin ve programın kullanımını anlatan bir kaynak.
Beğeneceğinizi umuyorum.

Aynı zamanda dergi içerisinde bahsedilenlerle ilgili forumlardan yardım da
alabilirsiniz. Aynen burada olduğu gibi sorularınız yanıtsız kalmayacaktır.

http://www.pozitifpc.com

Hayırlı çalışmalar, yeni ve bol açık kaynak yazılımlı günler...

Hayrettin KÖROĞLU
Bilgisayar Öğretmeni