[Pardus-kullanicilari] Art niyetli ve kötü birisi değilim.

Nariman Huseynov h.nariman at gmail.com
28 Mayıs 2006 Paz 17:28:56 EEST

Ya derdinizi detayli birsekilde anlatirsaniz (varsa hata raporlari,
modem modeli, v.s.), USB modem kullanmiyorum ama sirf mail list
kisisel tartismalara varmasin die fedakarlik yapar USB modemler
hakkinda herseyi arastiririm ve cozum neyse bulmaya calisirim.
Arkadaslar bu konu gercektende uzadi..

< birazda olsa hatayı kendimizde de aramak lazım.>

kesinlikle katiliyorum!

Mail list'e hergun bircok soru ve sorun iceren mektup gelior, sizce
neden sadece bu konu bunca tepki aldi?
Cunki iki gundur "dogru soru sormayi anlatamadik", yanlis anlamayin
siz  "ben iyi birisiyim yada kotu birisiyim" nitelikli mektubunuza
birazda modeminiz (yada sorununuz neyse) ile ilgili detaylari yazmis
olsaydiniz bence suan yeni modeminizi kullaniyor olurdunuz.
Konu da bukadar uzamazdi.
P.S. Keske Ethernet alsaydiniz..