[Pardus-kullanicilari] Art niyetli ve kötü birisi değilim.

Bahri Meriç CANLI bmericc at australia.edu
28 Mayıs 2006 Paz 11:26:15 EEST

Merhaba

Yazdığınız yazıdan şahsen ben hiçbirşey anlayamadım. Ortada bir
sorununuz mu var? İnternete bağlanamıyormusunuz? Belirsizlikten
kastetiğiniz nedir?

Bu tip üstü kapalı sitemkar mesajlar yazmak yerine derdinizi açık ve net
ortaya yoksanız. Hemsizin açınızdan hmede bizim açımızdan daha faydalı
olacaktır.

İyi çalışmalar

saygin öçalan yazmış: