[Pardus-kullanicilari] kaldıramıyorum!!

Harun ŞEKER sekerharun at linux-sevenler.org
27 Mayıs 2006 Cmt 16:24:52 EEST

Selamlar...

Peki Pardus veya başka bir linux dağıtımı boot edebiliyor mu? Eğer
bootable olan hiç bir cd boot etmiyorsa sorunun pardus ile ilgili
olacağını sanmıyorum büyük ihtimale denediğiniz cd'ler veya
kullandığınız cdrom ile ilgili bir sorun yaşıyor olabilirsiniz! Pardus'u
silmeden önce düzgün çalıştığından emin olduğunuz başka cd'ler ile boot
edip edemediğinizi bir dener misiniz?

Bu boot sorununu çözmek için illada Pardus'u silmek gerektiğini
düşünüyorsanız Pardus Çalışan cd veya Knoppix gibi bir live linux ile
sisteminizi açarak fdisk yapabilir ve Pardus'u silebilirsiniz...

Saygılarımla..
Harun ŞEKER