[Pardus-kullanicilari] Web Sayfamin Linkinde Kucuk Bir Degisiklik

tunc er tunceraltay at yahoo.com
26 Mayıs 2006 Cum 21:43:47 EEST

Yeni siteniz hayýrlý olsun þýk ve sade yalnýz FULL ve COMMENTS baðlantýlarýna týkladýðýmda aþaðýdaki uyarý ile baþlayýp uzun kodlarla devam eden sayfa açýlýyor. Bilgilerinize saygýlar iyi çalýþmalar Hocam
       " Bu XML belgesi ile herhangi bir stil bilgisi baðlantýlý deðil. Belge aðacý aþaðýdaki gibi gösterilecek."

Server Acim <sacim at kde.org.tr> wrote: Sevgili Dostlarim,
Hatýrlarsanýz daha önce "parduskullananbesteci" adýnda birb blog sayfasý
oluþturmuþ idim. Fakat bu sayfalarýn yüklemesinde bazý problemler yaþadýðým
için Wordpress üzerinde sayfalmý deðiþtirdim. Yeni sayfamý beðenilerinize
açýyorum.
Sevgilerimle.

http://parduskullananbesteci.wordpress.com/

--