[Pardus-kullanicilari] kolourPaint

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
26 Mayıs 2006 Cum 14:39:30 EEST

gimp ile ac resme sag tikla gelecek menu icinden RESIM->Resmi Olceklendir
kismindan yapabilirsiniz sonra tekrar resme sat tiklayip gelen menuden
DOSYA->Farkli kaydet diyerek yeni boyutu ile dosyanizi kayit edebilirsiniz.
(siz eki kolourpaint ile actim dediginiz icin ekin bir resim dosyasi oldugunu
dusunerek anlattim)