[Pardus-kullanicilari] Adres Defterinde kategori karmaşası

Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
26 Mayıs 2006 Cum 12:11:01 EEST

Merhaba,

KMail içinde kullandığım adres defterimdeki kişilerin özelliklerini
düzenlerken bazı sorunlarla karşılaştım:

1- Adres defterini galiba gmail adresimden içe aktardığımda herkesin adrese
karşılık gelen isimleri kaydedildi. Ancak adres listesine bakarken adreslerin
olduğunu fakat Biçimlendirilmiş isimlerin boş olduğunu gördüm, bu isimlere
çift tıkladığımızda Biçimlendirilmiş İsim kısmı dolu gözüküyor. Ancak listede
gözükmüyor dediğim gibi. Seçilen kişiye kategoriler atarsak Biçimlendirilmiş
İsim ana listede  gözüküyor.

2- Bir arkadaşımı ortaokul kategorisine eklemiştim, süzgeç oluşturup Ortaokul
diye aratınca Ortaokul etiketine sahip olan arkadaşım süzgüde belirdi.
Sonradan kategorinin ismini İlköğretim olarak değiştirdim ve o arkadaşıma
geri döndüğümde kategori ismi olarak Ortaokulun kaldığını gördüm,
değişmemişti.Aynı süzgeci kullanınca da(ortaokul), (böyle bir kategori mevcut
olup olmadığına bakmadan) aradı ve yine o Ortaokul etiketli arkadaşımı buldu.
Buradan şu sonuç çıkıyor, adres defterindeki kategoriler güncellenmiyor.

3- Sağ üst köşede Süzgeç kısmında sadece belirli sayıda kategori var, adres
defteri açıkken kategori eklediğimde oraya kategori isimleri eklenmiyor,
eklenmesi için adres defterini yeniden başlatmak gerekiyor.

4-Sağ üst köşede Süzgeç yazarken ,üst menüde Filtre yazıyor, o filtre de
değişecek sanırım, belki de yeni çevirilerde düzelmiştir.

(KDE 3.5.2 yüklü.)

Bu sorunlar sizde de var mı? Yukarıda anlattığım sorunlar geçerli midir? Yoksa
bilerek mi böyle bırakılmıştır? Hata raporu olarak yazmadan danışayım
dedim...

Teşekkürler...