[Pardus-kullanicilari] WMV Dosyası Aç (a)ma(ma)k..!

Yahya ERTURAN e.centre at yahoo.it
25 Mayıs 2006 Per 18:42:14 EEST

.wmv uzantılı dosyaları Kaffeine, Mplayer ve KMPlayer ile açmaya çalıştım ama
görüntü ve ses yok, sadece kesik yeşil pixel kırılmaları ve yüksek tiz ses
kesitleri var meydanda. Dosyalar hasarlı olabilir diye, bu mesajı yazmadan
önce üşenmeden CD'ye yazıp Pardus'a geçmesi için henüz fikrini çelemediğim
arkadaşın bilgisayarında XP üzerinde denedim. DRM ya da DMR güvenlik
tanımlaması sürümünü yükseltmemiz gerektiği mesajını aldık. Devamında Tamam'a
basın, MediaPlayer'ınızın emsalsiz kimlik numarası gönderilecek, dosya için
siz bir emsalsiz numara alacaksınız ve setredebileceksiniz gibilerden bir
şeyler söyledi. Tüm bunlar ne demek oluyor şimdi, Pardusumuzda nasıl
izleyebilirim o dosyaları, şimdiden teşekkürler. Saygılarımla,

Yahya Abdülkadir ERTURAN, BSc, AMIEx

Bu mesaj UTF-8 ile kodlanmıştır. | This message encoded with UTF-8.