[Pardus-kullanicilari] kurulumda kilitlenme...

S.Çaðlar Onur caglar at pardus.org.tr
25 Mayýs 2006 Per 13:12:15 EEST

Perşembe 25 May 2006 12:40 tarihinde, Esma KAYA şunları yazmıştı:
> Pardus kurulumunda Mouse kilitleniyor.
>
> Bir önceki soruma yanıt gelmedi.çoklu işletim sistemi kurduğumda bilg.ma
>
> Sistem açılışında hangisini kullanacağımı sorması için herhangi bir sırayla
> OS leri
>
> Yüklemem mi gerekir?
>

> Esma KAYA
>
> BSc. Endüstri Mühendisi
>
> BSc. Bilgisayar Mühendisi
>
> -----
>
> Ar&Ge ve Yazılım Geliştirme Grubu
>
> Web Uygulamaları & Yazılım Geliştirici

Öncelikle rica edeceğim bu kadar çok satırlı (11 satır) imza kullanmayın
lütfen, yazdığınız e-postadan daha fazla yer kaplıyor. 3-4 satırdan fazlası
pek hoş karşılanmıyor e-posta listelerinde.

Sorunuza gelince aynı anda n tane işletim sistemi kurmak için özel bir sıra
takip etmenize gerek yok, malum diskin başına yazılan herhangi bir
önyükleyici (Pardus'da GRUB) bu seçimi size yaptırıyor.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/