[Pardus-kullanicilari] Yanıt: gprs internet

battal ert35tr at yahoo.com
24 Mayıs 2006 Çar 22:30:20 EEST

--- "maliye"  <hikmettemiz at maliye.gov.tr> yazdı:

> arkadaşlar cep telefonumu tanitmayi başardım.
> Battal arkadaşimin dediği gibi ayarlari yaptim.
> Tam bağlanır gibi oluyor. ama bağlanmıyor. Neden
> olabilir. Yardımci olursanız sevinirim.
> Teşekkürler.
> Hikmet TEMİZ

Bugünlerde aynı şey benimde başımı ağrıtıyor.
(usb kablo ile bağladığım telefon bozulduktan
sonra) (bu arada Pardus'u bluetooth ile internete
bağlamayı başardım) Bunun nedenini tam olarak
çözemesemde sorunun Telsim'in vermiş olduğu
baglantı parametreleri olduguna karar verdim. Cünkü
Turkcell (tel. no: *99***1# kullanıcı adı ve
parola: GPRS) ile hiç sorunsuz saniyeler içinde
baglanıyor. Ama telsimin verdiği ayarlar ile usb
kablo vasıtasıyla baglarsak telefonu hiç sorunsuz
çalışıyor belirteyim. Aslında telsim'in vermiş
oldugu ayarlar bluetooth ile sorun çıkartıyor dedim
ama windows altında hem kablodan hem bluetooth'dan
baglanılıyor. Galiba sorun Kbluetooth'da

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com