[Pardus-kullanicilari] HP OfficeJet V40 - USB yazıcı sorunu.

Onur Küçük onur at uludag.org.tr
23 Mayıs 2006 Sal 10:10:45 EEST

 Merhaba,

> Hata mesajında bahsedilen "PID 12926 - foomatic-rip" sorununu gördükten
> sonra, "foomatic_db" ve tüm bileşenlerini kaldırıp, tekrar kurdum. Her
> hangi bir gelişme olmadı.

 Bir yazılımın kaldırılıp tekrar kurulduğunda çok özel bir durum değilse
sorunun çözülmesi beklenmez. Bu bazı diğer sistemlerin insanları alıştırdığı
bir alışkanlık.

> Sorunun ne olabileceği hakkında pek fikir yürütemiyorum.

 Log dosyasında bir öneri var, "Hint: Try setting the LogLevel to "debug" to
find out more". Burada anlatılmak istenen cups programının
ayarlarında /etc/cups/cupsd.conf dosyasında

LogLevel info

 satırını

LogLevel debug

yapıp servisi tekrar başlatmanız. Böylece daha fazla bilgi kayıtlara
yazılacak.

 Bu arada sizin sorununuz "sadece" yazıcı test sayfasının çalışmaması
olabilir. Hplip sürücülerinde böyle bir sorun vardı ve çok kısa bir süre önce
düzeltilmişti, henüz çözüm depoya girmedi. Yazıcıyı tanıttıktan sonra deneme
sayfası bastırmadan başka bir yazılım açıp orada denediğinizde belki
çalışabilir.