[Pardus-kullanicilari] pardus ob vga ya kurulmuyor

narkozcu ky nedimky at gmail.com
22 Mayıs 2006 Pzt 21:00:04 EEST

İlk deneme olarak root olarak giriş yap ve
"rm /etc/X11/xorg.conf " komutu sonrası soruya evet dersin ve bilgisayarı
tekrar kapatıp açarsın. olmazsa ;
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:Icindekiler#Grafik_Ekran

root olarak konsoldan giriş yaptıktan sonra cd /etc/X11 dizini altındaki
xorg.conf dosyasını ayarlaman sorunu çözmeni sağlayabilir.
 "nano /etc/X11/xorg.conf "

22.05.2006 tarihinde a b <yakamoz2005 at gmail.com> yazmış: