[Pardus-kullanicilari] program kuramiyorum?

aaa bbb siberzeka at hotmail.com
22 Mayıs 2006 Pzt 12:33:05 EEST

gecen hafta yaptigim bi hatadan oturu sistemimi bozmustum  dun hic problem
olmadan cok rahat bir sekilde kurdum fakat amsn kurmak istedigim zaman
konsol da ./configure komutunu verdiginde ( erisim hakkiniz yok diye bi hata
aldim ) su ile root haklarini aldiktan sonra tekrar denedim ve her defasinda
ayni hatayi aldim hic bir programi kuramiyorum konsol dan :S

Her yönüyle sohbetin tadi ancak Messenger ile çikar!
http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584