[Pardus-kullanicilari] openofficede kaydetme sorunu

fahri donmez fahridon at gmail.com
22 Mayıs 2006 Pzt 08:38:54 EEST

ağ daki bir klasöre openoffice dosyasını kayıt etmeye kalktığımda bende
"smb not  supported" hatası veriyor. ayrıca  aynı klasöre girip  openoffice
dosyasını  açmaya kalktığımda  şifre  soruyor, şifreyi girdikten sonra
açıyor. bu sorun için bir dosya var mı?

21.05.2006 tarihinde Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> yazmış: