[Pardus-kullanicilari] program kurmak

Hayrullah COŞKUN coskunhayrullah at gmail.com
20 Mayıs 2006 Cmt 14:19:10 EEST

konsole root la açın
kuracağınız program dosylarırının yoluna gidin ve içersine bir göz gezdirin
bir tane kurulum için hazırlanmış dosya olacak eğer configure dosyası varsa
./configure ile kurulumu yaparsın yoksa dosyalarda install gibi bir şey var
ise onuda sh komuru ile sh dosya adı ile kura bilirsin Genel de programı
açtığınız klasörde nasıl kurulum yapacağınızı anlatan bir  read me dosya
bulunur zaten .İnş. işinize yarar.