[Pardus-kullanicilari] Acil Yardım

Hüseyin ALKAN linux at alkanbilisim.com
19 Mayıs 2006 Cum 22:16:42 EEST

Merhaba

Ben bu sorunu debian da yaşamıştım. Debian a tablet özelliği katmak için
birkaç uygulama kurmak istedim sonra tekrar başlatınca bu bahsedilen sorunla
karşılaştım.

Yani sorunun disk doluluğundan kaynaklandığını sanmıyorum. Bende yeterince
boş yer vardı.

Ben de bu sorunun cevabını merak ettim :-)

  _____