[Pardus-kullanicilari] amarok koleksiyon sorunu

serdar soytetir tulliana at gmail.com
19 Mayýs 2006 Cum 18:08:43 EEST

Merhaba,

19.05.2006 tarihinde Sinan Onur ALTINUÇ <soaltinuc at gmail.com> yazmış:

> Fat32 olarak biçimlendirilmişbölümdeki mp3 dosyalarını her seferinde
> amarokun koleksiyonuna ekliyorum. Fakat her seferinde koleksiyon boÅŸ
> gözüküyor. Bunun sebebi/çözümü nedir abaca?

Tahminimi söyleyeyim;
Koleksiyonunuzun bulunduğu disk bölümü sistem açılışında otomatik
bağlanmıyor ama  amarok arkadaşımız otomatik olarak  sistem çekmecesine
yerleşiyor, başka bir deyişle çalışmaya hazır bir şekilde açılıyor.
EÄŸer bu senaryo doÄŸru ise;
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:FSTAB
adresinde anlatıldığı gibi sistem açılışında sabit disk bölümünüzün otomatik
bağlanmasını sağlayabilir ve bu sorundan kurtulabilirsiniz :)

BenAmarok'un kullandığı veritabanından şüphelendim. Başka dağıtımlarda